Nya markiser till sommarstugan

Hej hopp alla glada! För idag är väl alla glada? Solen skiner och det är +12, hur skönt är inte det! Känns som alla människor lever upp efter denna långa vinter. Fram med vårjackor och ut i solen. Underbart!

Min mamma ringde mig idag och ville ha hjälp att hitta nya markiser till sommarstugan på Västkusten. Så jag började googla återförsäljare av markiser i Göteborg och hittade dom här: Markiser Göteborg. Jag tipsade mamma som ska ringa dem i morgon och se vad de har att erbjuda. Känns som alla verkligen har vårkänslor nu. Kan inte vänta tills jag får sitta på altanen i sommarstugan och njuta av havet och solen.

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

