Barnvagn till salu

Hej hopp!

Jag håller på och ska lägga ut min barnvagn för försäljning. Här blir det inga fler barn nu, så det är lika bra att göra sig av med den. Men jag tänkte först kolla med alla jag känner och alla som läser bloggen om någon av intresserad av att köpa barnvagn av mig? Lägger ut frågan här först och får jag inget napp så lägger jag upp den på Blocket. Det är ju väldigt smart att köpa begagnat när det gäller barnvagnar. Hör av er till mig så berättar jag mer.

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

