Ögonlaser förändrade mitt liv

För några år sedan genomgick jag en ögonlaseroperation. Det var ett steg i mitt liv som jag aldrig kommer att glömma. När man vaknade upp och faktiskt kunde se är en helt obeskrivlig och fantastisk känsla. Efter ha haft glasögon och linser sen jag var 8år och kämpat med komplex för brillorna och strulet med linser varje morgon innan man känner sig vaken, så var det här som att vakna upp som en helt ny människa. Så funderar du på att göra en ögonlaser, tveka inte! Det är värt varenda öre.

Jag gjorde min ögonlaser på Globen Ögonklink, ring dem om du har frågor. De är jätte bra!

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

