Nystart och tips på kontorsstäd i Stockholm

Hej alla därute!

Nu tänkte jag börja blogga igen i ny regi. Jag kände att det blev lite väl mycket där ett tag med pressen att blogga varje dag samtidigt som man är mamma och arbetar. Därför start jag nu en blogg utan press, där jag bara ska blogga när jag känner för det och om precis vad jag vill. Det kommer bli en salig blandning, det kan jag lova!

Tänkte bara mjukstarta idag med att tipsa er om ett städbolag som vi använder på företaget, de utför kontorsstädning med mera hos oss och vi är mycket nöjda. Jag funderar även på att anlita dom privat, tänk va skönt att slippa städa hemma och bara kunna njuta. Eller hur?

Här är en länk till deras sida: Kontosstäd Stockholm

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

